شکوفا صنعت پویا پیشرو در اجرای دیوارهای والکریت

شرکت شکوفا صنعت پویا یک تکنولوژی جدید در پروژه مرکز تحقیقات، فناوری و آموزش فولاد پیاده خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شکوفا صنعت پویا؛ پروژه مرکز تحقیقات، فناوری و آموزش فولاد شرکت فکور صنعت تهران که توسط شکوفاصنعت پویا در حال ساخت است، در ابتدا و طبق برنامه‌ریزی اولیه شامل دو فاز هتل و پروژه صنعتی بود اما در میانه راه یک قرارداد جدید در فاز هتل به این پروژه اضافه شد.

طی تفاهم‌نامه‌ای که بین شرکت‌های فکور صنعت تهران و شکوفاصنعت پویا منعقد گردید، شکوفاصنعت پویا با پشتوانه سال‌ها تجربه و همچنین توانایی‌های علمی، فرهنگی و تکنولوژی که در بخش ساخت دارد، کار اجرای ۲۶ هزار متر مربع دیوارهای والکریت که یک تکنولوژی جدید محسوب می‌شود را برعهده گرفت و انتظار می‌رود تا ۲۰ روز آینده کار دیوارچینی آن آغاز شود. این برای اولین بار در مناطق صنعتی استان کرمان است که از این تکنولوژی استفاده می‌شود.

شایان ذکر است با توجه به پیشرفت علم ساختمان‌سازی و نیاز جامعه، مصالح ساختمانی جدیدی روز به روز تولید شده که بلوک‌های ساختمانی هم از این قاعده مستثنی نبودند. بلوک‌های والکریت به عنوان یک تکنولوژی جدید از ترکیب الیاف پلیمری، مینرال، فیبر و سیمان ساخته شده که باعث می‌شود این بلوک در عین سبکی، مقاومت مناسبی در برابر خمش و فشار داشته باشد.