مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان: فعالیت شکوفا صنعت پویا همیشه رو به رشد بوده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در بازدید از شرکت شکوفا صنعت پویا، لب به تمجید از این بنگاه صنعتی گشود.

به گزارش روابط عمومی شکوفا صنعت پویا؛ مجتبی مصباح مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه بازدید از شرکت شکوفاصنعت پویا یکی از شرکت‌های تابعه گروه صنعتی پویان گفت: به مناسبت هفته کار و کارگر تصمیم گرفتیم که از خانم‌هایی که در شرکت شکوفاصنعت پویا مشغول به کار هستند، تقدیر به عمل بیاوریم و این هفته را به آن‌ها تبریک بگوییم. خداروشکر توفیقی بود که با خانم‌هایی که در این شرکت مشغول هستند، دیدار کنیم و با آن‌ها گپ‌وگفت داشته باشیم و از نزدیک با اهدای شاخه گل به آن‌ها تبریک بگوییم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: از نزدیک با این عزیزان دیدار کردم. برخی در قسمت تولید و برخی دیگر در قسمت‌های مختلف شرکت مشغول به کار بودند. اشتغال بیش از ۴۵ بانو در این شرکت نشان از نگاه ویژه مدیران ارشد گروه صنعتی پویان به بانوان دارد و این نگاه ارزشمند جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: در حوزه‌های ایمنی هم که مقوله مهمی به شمار می‌رود این شرکت آموزش‌های خود را آغاز کرده است. در این بازدید تاکید بر این شد که با توجه به نوع فعالیت شکوفاصنعت، به طور جدی‌تری انشالله این موضوع پیگیری شود.

مصباح تاکید کرد: شرکت شکوفاصنعت پویا شرکتی است که نوع کارش سخت و خشن است و الحمدالله از نظر فعالیت همیشه رو به رشد بوده است. امیدواریم با برطرف شدن یکسری موانع سد راه این شرکت، مشکلاتش به حداقل برسد و بتواند نیروی بیشتری را در آینده جذب کند و به چشم‌انداز قابل تحسین خود برسد. بدون شک از بین رفتن موانع شرکت‌های صنعتی در کرمان، می‌تواند گره بیشتری از اشتغال شهرستان کرمان باز کند.